POP Muziek

wat is je hoofd instrument, en hoever ben je daarmee in je ontwikkeling : 

Zang en piano, ik zing al mijn hele leven, het is voor mij een uitlaat klep , ik kan met zingen mijn frustraties en emoties kwijt.
piano doe ik pas sinds een paar jaar, in beiden heb ik nooit les gehad, maar alles wat ik kan heb ik mezelf aangeleerd.

welke muzieksoort heeft je voorkeur, wat doe je graag : 

ik hou van vele soorten muziek, wat ik het meeste luister is metal, maar om zelf te maken hou ik meer van rock/country.

wat doe je buiten school aan muziek : 

zoals ik al zei, ik heb nooit les gehad en alles zelf aangeleerd, thuis op mijn keyboard of op school bij muziekles.

wat is jouw muzikale ambitie : 

ik zou, als het zou lukken graag mijn kennis vergroten en misschien willen optreden.

wat wil je de komende twee periodes ontwikkelen , en met wie : 

ik wil graag mijn piano en stem verbeteren, ik weet nog niet of ik de hele periode met dezelfde mensen blijf oefenen, maar ik vind het leuk om met thierry te spelen, ook wil ik meer begleiding van de leraar.

waar heb je het afgelopen jaar opgetreden : 

op school, bijvoorbeeld op open podiums en mijn examen.

welke optredens denk je binnenkort te gaan doen, en hoe denk je dit te gaan organiseren : 

dat weet ik niet zeker, ik denk dat ik eerst wat meer ga oefenen voordat ik het podium weer opga.

welk muziektheoretisch onderwijs heb je gevolgd of volg je momenteel : 

Geen, het ivko is mijn eerste ervaring met muzieklessen of Montessori onderwijs.

Omschrijf je kennis van het notenschrift : 

Bagger, echt niet zo goed als ik wou dat het was, ik zit zeker op de beginners banken.

welke concerten heb je bezocht, en beschrijf ook de indruk die dat op je heeft gemaakt : 

te veel om allemaal op te noemen, vooral heel veel metal/rock concerten, het was een hele nieuwe wereld voor me waar ik me helemaal thuis voel.

omschrijf je doelstellingen in de muziekles voor de komende twee periodes : 

ik hoop dat ik mijn zang/piano kunsten kan verbeteren tot een niveau waar ik trots op kan zijn, zodat ik minder moeite zal hebben met optredens of gewoon oefenen, ik ben al blij dat ik iets kan, maar ik wil nog meer kunnen dan dit. 

ik hoop dat ik, als dat lukt, ook piano en zang samen kan voegen. 

Leave a Reply

