Mijn Kunstautobiografie

Mijn Kunstautobiografie

 

Hallo daar lezer, misschien ken je me..misschien ook niet..

Maar ik moet een kunstautobiografie schrijven voor CKV, en dus zit jij nu vast aan een lang verhaal om te lezen.

Ik ben Anna, een achttien jaar oude Havo leerling die eigenlijk al lang van school af had moeten zijn, maar door een samenkomst van omstandigheden nu pas in de havo terecht is gekomen.

Ik ben waarschijnlijk een bekend gezicht op school geworden, ik zit hier al zo lang dat ik bijna ben samengesmolten met het ivko, het klinkt misschien raar, maar toen ik hier voor het eerst naar binnen liep dacht ik dat ik in de hemel was beland, een plek waar ik niet langer beoordeelt zou worden om slechts mijn uiterlijk, of mijn kledingsmaak ( later bleek het toch niet zo hemels te zijn)

Ik was altijd al een gevalletje apart, waar ik ook kwam paste ik niet in de grote meute, als iedereen een zon tekende veranderde mijn tekening in een mona lisa, om het zo maar te zeggen, wat ik toen niet wist was dat ik al mijn hele leven aan ADD leed, maarja, dat is weer een ander verhaal.

Ik koos het ivko, omdat ik op zoek was naar een tweede huis, een plek waar ik mezelf kon uiten in wat voor manier dan ook, voor mijn werd het tekenen en muziek, de vakken die ik al mijn hele leven geweldig vond.

Mijn muziek is mijn bloed, mijn hart en mijn aderen, ik ben er voor gemaakt, ik ben er altijd mee bezig, of het nou zelf muziek maken is, of lekker ongestoord met mijn koptelefoon van de blokker in de tram voor me uit zitten staren.

Muziek is ook de reden wat mijn uiterlijk bepaald heeft, al sinds ik een kleine hummel was luisterde ik naar van alles en nog wat, dat heeft mij gevormd tot wie ik nu ben, sommigen vinden dat ik eruit zie als een lopende zombie, maar dat ben ik inmiddels wel gewend van mijn schoolgenoten, muziek laat me mijn innerlijk uiten op de manier die IK wil, niet hoe anderen het willen.

Nou, dat ben ik wel ongeveer, eerlijk gezegd heb ik geen idee wat CKV of KUA inhoud, ik heb ook helemaal geen doelen of dingen waarvan ik nu al weet dat ik het wil leren, ik sta overal voor open, en ga gewoon open minded naar deze lessen toe, ik zie wel wat er allemaal gedaan gaat worden, ik heb er zowiezo al erg veel zin in.

 

Leave a Reply

